Βαθμοί 1ου Τριμήνου

Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΤΡΙΜΗΝΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

THN ΤΡΙΤΗ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010 ΑΠΟ  10:30 ΕΩΣ 13:00.

Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ  ΚΑΘΕ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:

Α΄ ΤΑΞΗ  14,9

Β΄ ΤΑΞΗ  15,2

Γ΄ ΤΑΞΗ  16,2

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις, Γενικά. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>